امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

حمام رفتن امیر حسین

1393/5/26 12:58
نویسنده : مامانی
135 بازدید
اشتراک گذاری

امیر حسین کوچلو از حمام میترسی حسابیوقت تمام.اوایل اینجوری نبودی وحمام دوست داشتی ولی الان از این کار فراری هستی ولی بر عکس عاشق آب بازی وآب هستی ولی نه توی حمام هر وقت میخوام ببرمت حمام باید کلی گریه کنی قربون اون اشکات برم که چطوری روی گونه هات سر میخورن دل مامان به درد میارنگریه.طاقت دیدن اشکات ندارم واسه خاطر همین دیر به دیر حمامت میدم .حمام دادنت به تنهای امکان پذیر نیست وتوی این امر خطیر بابایی هم امداد رسانی میکنه وقتی میخوام سرت بشورم اینقدر گریه میکنی که دلم میخواد خودمم باهات گریه کنم .وهمش میگی بیم بیم بو یعنی بریم بیرون .ولی وقتی دوش گرفتنت تموم میشه خیلی آروم میشی خیلی این حست دوست دارم .پروسه پاک کردن گوشت بعد از حمام خیلی دوست داری وآروم میشینی تا من گوشت پاک کنم .امیدوارم یه روز برسه که خودت بگی مامان بلیم حمام.خجالت

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان ایناز و ایلیا
27 مرداد 93 13:44
پسرای نازی دارین خدا حفظشون کنه
مامانی
پاسخ
متشکرم دوست خوبم
دختربهاری
31 مرداد 93 9:33
خوشحال میشم بهم یربزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد