امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بچه های من

اولین کوهنوردی داداشها

1393/11/19 12:07
نویسنده : مامانی
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزادهای مامان.روزجمعه اولین تجربه کوهنوردیتون به دست آوردید.فکرنمیکردم که بتونم با شمادوتا وروجک کوه رو بریم بالاولی خوب شد.بابایی برای رفتن به کوه خیلی ذوق داشت صبح ساعت ۴/۵ازخواب بلند شد وسایل آماده کرد وبعدش ماروازخواب بلند کرد.بعد با ماشین رفتیم دنبال عمو اسماعیل وبعدشم عمو حامد دوستایی بابایی با ماشین رفتیم تا نزدیکیهای کوه.وحدودا دو ساعت پیاده روی کردیم امیر علی خوب راه میرفت بعضی وقتها یه سربالایهای بود که منم خسته میشدم وکم می آوردم .امیر حسینم که یا رو دوش بابا بود یا دوش من یه مسافتی هم پیاده روی میکرد ولی انصافا کوه رفتن با بچه خیلی سخته.خلاصه وقتی رسیدیم جای مورد نظر دیدیم ارزشش رو داشت یه جای خیلی زیبا پر از درخت ویه چشمه زیبا که شما تا رسیدید رفتین آب بازی ناهار وخوردیم یه کم استراحت کردیم وبرگشتیم واسه برگشتن امیر علی دیگه کم آورده بود وگریه میکرد ولی خوب عمو اسماعیل بهش روحیه میداد وبالاخره آوردش پایین.قرار شد بریم خونه لباسهامون عوض کنیم وبعد یه کم استراحت عمو اسماعیل کتلت درست کنه وذرت مکزیکی وبریم شام پارک بخوریم کلا روز خسته کننده داشتیم ولی واقعا خوش گذشت.وشما خیلی اون روز دوست داشتید.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرمان
25 اسفند 93 11:51
سلام اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . . نوروز پیشاپیش مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد