امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

شیطنت

1393/5/29 16:39
نویسنده : مامانی
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلهای مامان.محبتتوی این چند وقت شما خیلی شیطون شدیددر واقع از دسشت شما شب وروزم گم کردم بعضی وقتا از دستتون اینقدر کلافه میشم که میخوام هردو تون یه کتک مفصل بزنم کچلولی بعد به خودم میگم این اقتضای طبیعت شما بچه هاست که شیطونی کنید ما دیگه حوصله نداریم زندگی های پر دردسر امروزه دیگه حوصله واسه آدم نمیزاره بعضی وقتااز دست خودم شاکی میشم که خیلی وقتم در اختیار شما قرار نمیدم.امیر علی جان سه روز درهفته رومیره کلاس نینجا بقیه روزم که خونه هست کلا درگر همین حرکات نینجا است کلا از فرستادنش به این کلاس پشیمون شدم ولی بابا اجازه نمیده شما را دیگه نفرستم میگه ورزش رزمی واسه پسر خوبه.امیر حسین خانم که تازگی یاد گرفته جاش فقط پشت تلویزیونه وفیش تلویزیونه در میاره اصلا نمیزاره ما یه برنامه روبا دل راحت نگاه کنیم.یا توی آشپزخانه توی کابینت با ظرفا سرگرمه اصلا با اسباب بازی بازی نمیکنه. یه وقتم که میخوای گوش شیطون کر با هم بازی کنید به جنگ تبدیل میشه خلاصهکلی این روزها درگیر شما ها هستمبای بای

پسندها (1)

نظرات (1)

مامی آتریسا جون
31 مرداد 93 10:12
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز از سایت نی نی وبلاگ به وب زیبای شما اومدم عکس دخترم رو واسه ی مسابقه گذاشتم اگه به آدرس زیر برین و یه رای بهش بدین خیلی ما رو خوشحال می کنین http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24 بی نهایت از حضور گرمتون سپاسگذارم تا 31 مرداد بیشتر فرصت نداره ( 12 جمعه شب ) امیرحسین جونم و امیرعلی عزیزم رو ببوسید( ماشالله )
مامانی
پاسخ
سلام دوست عزیزم حتما به دختر گلم رای میدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد