امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

امامزاده

1393/5/31 8:50
نویسنده : مامانی
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گلای مامان الان که دارم این متن مینویسم چشمام از خستگی باز نمیشه .دیشب بیخوابی زده بود به سرم وتا دم دم های صبح توی نت سرگردون بودمهیپنوتیزم ساعت ۴که دیگه داشت چشمام روی هم میرفت خواب به سراغم میومد بابایی صدام زد وعده رفتن به شاهزاده ابراهیم یادوری کرد.با امروز سه هفته است که به پیشنهاد بابای کله سحر بلند میشیم همراه مادر واسه نماز صبح میریم امامزاده. شما خیلی دوست دارید اونجا رو امروزم وقتی رسیدیم امیر حسین از خواب بیدار شدی وذوق کردی حسابی توی امامزاده با مهر ها وچادر نمازها بازی میکردی امیر علی هم خواب آلود یه گوشه نشسته بود بعد نماز زیارت عاشورا خوندیم ومن رفتم واسه حاجتی که داشتم یه تسبیح گره زدم وبعد اومدم مشغول دعا خوندن شدم یکهو دیدم که تو گل پسر رفتی بین اون همه تسبیح مال مامان باز کردی وتو دستته الله اکبر خیلی خوشحال شدم حتما امامزاده حاجتم میده وقتی به بابا گفتم باورش نمیشد .میگفت خانم معجزه میشه من میدونم .توی صحن امامزاده صبحونه رو خوردیم واومدیم خونه بابای رفت یه جا کار داشت .امیر علی هم که مشغول نگاه کردن تلویزیون شد امیر حسینم که از خستگی خوابش بردماچ

پسندها (3)

نظرات (1)

مریم(مامان کیان)
1 شهریور 93 11:45
زیارتتون قبولان شا اله حتما حاجت روا میشین
مامانی
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد