امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

روزمره

1393/6/5 17:53
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیطونای مامان.الان که دارم این پست مینویسم امیر حسین کوچولو تو توی خواب نازی وداداشی هم بابای برده کلاس نینجا ومن الان به حساب خودم دارم از آرامش لحظه ایم نهایت استفاده رو میبرم این روزها کارم شده فقط جمع کردن ریخت وپاش شما دوتا ناقلا.توی همچین وقتهای مشغول جمع کردن خونه میشم بعد میشینم به تمیزی خونه نگاه میکنم کیف میکنم ولی ای دل غافل دوساعته دیگه انگار نه انگار .خلاصه این شده کار هر روزمن .خوب حالا بریم سر وقت کارهای شما.امیر علی دیروز کلا در مورد سیارات سوال میکردی یه سری از سوالات.ماچندتا کره داریم-چرانمی بینمشون-بخوایم بریم اونجا با چی باید بریم-مامان چرا ما تاحالا نرفتیم کره مریخ- وصدتا سوال دیگه.دیروزم رفتیم واسه پرو لباس فرم مدرسه ات قرار شد فردا بهمون بدن ولی تو میگفتی همین الان میخوام لباسم وخیاط برات توضیح داد که باید درستش کنه وتو قبول کردی.امیر حسین جان این روزها روز به روز بر شیطنتهایت افزوده میشود توی یه پست جداازتووشیطنتهایت باید برات بگم راستی به دلیل خراب شدن کامپیوتر فعلا نمیتونم عکساتون بزارم با پوزش.

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانی آرتینا جان***
6 شهریور 93 0:46
سلام عزیزم هزار ماشالله چه گل پسرایی بالاخره بچن دیگه شیطونیم میکنن بقول خودتون ما بزرگترا اعصابمون نمیکشه.... در ضمن سوالای امیر علی جان خیلی بامزه بود جوابی پیدا کردین براش قانع بشه؟؟؟ انشالله زودتر کامپیوترتون درست بشه عکس جدید بزارید...
مامانی
پاسخ
سلام دوست گلم از این که به وب پسرای من سر زدی ممنونم..راستش همیشه به سوالهاش جواب میدم ولی هیچ وقت قانع نمیشه ...
مامان و بابا
8 شهریور 93 9:46
سلام ممنون که به وبلاگ زینب سر زدین برای ادیت عکس هاش نرم افزار دانلود کردم و خیلی ساده و راحت میشه با این نرم افزارها کار کرد یه سرچ کنید کلی از این برنامه ها پیدا میکنید
مریم(مامان کیان)
8 شهریور 93 11:09
عزیزم سوالای امیر علی مثل سؤالای کیانه ....... شیطونی کردنشون هم که دیگه یکی و دوتا نداره یه دونه هم که هستن همونقدر اذیت دارن و این ماییم که باید صبر باشیم
مامان سپیده
8 شهریور 93 14:31
وبلاگ زیبای شما هم با افتخار لینک شد چه پسرای نازی ... خوشحالم باهاتون آشنا شدم باز هم به ما سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد