امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

پروسه پوشک گیری۱

1393/6/10 15:31
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.بالاخره دل زدم به دریاوپروسه پوشک گیری شما رو شروع کردم البته ناگفته نماند که بابای کاملا با این پروژه مخالف است ومیگویید شما هنوز برای این کار کوچک هستید ولی من با دلیل ومنطق راضیش کردم که بهترین زمان همین الان است ودر واقع به ظاهر راضی شد.بهر حال ما کار خودمون شروع کردیم ودیروز اولین روز بود من شما رو پوشک نکردم وشما هم خوشحال از این کار همش میگفتی پوپک نه اولش هر نیم ساعت یک بار میبردمت ولی بعد یک ساعت یک بار وشما هم همکاری لازم انجام میدادی .دم دم های مغرب موقع نماز دوباره پوشکت کردم نماز که خوندم وکارام انجام دادم دوباره آزادت کردم ولی همه جوره حواسم بهت بود وباز برای خواب پوشکت کردم وبالاخره روز اول بدون کثیف کاری تموم شد.امروز صبح هم از خواب که بلند شدی بردمت دستشویی وکارت انجام  دادی وقتی بابایی ظهر اومد خونه شما رو بدون پوشک دید دوباره شروع کرد که خانم بلند شو این بچه رو پوشک کن الان خونه رو کثیف میکنه ولی من گفتم نه یه کاری رو که شروع کردم تمومش میکنم نهایتا بعد از اتمام کار فرشارو میدیم بیرون بشورن یه اتاقم میزاریم واسه خوندن نماز وامیر حسینم تا اتمام پروژه وارد اون اتاق نمیشه.باز بابایی قبول کرد وگفت من دیگه دخالتی نمیکنم.الانم که خوابی آزاد گذاشتمت زیرتم یه دشکچه که توش پلاستیکه گذاشتم .خدا کنم که این کار من وتو با موفقیت به پایین برسونیم.

پسندها (2)

نظرات (5)

mahtab
10 شهریور 93 16:04
موفق باشید اتفاقا پسر منم الان خوابه و همسر منم معتقده نباید اذیتش کنم و وقت داره هنوز امیدوار شدم شما رودیدم همش فکر می کردم زوده براش اما خواستم از تابستون استفاده کنم برای این کار
مامانی
پاسخ
آره عزیزم حتما این کار انجام بده انشالله که موفق میشوی
مامان سپیده
10 شهریور 93 17:10
به سلامتی حتما موفق میشید من که تو مسافرت از پوشک گرفتمش چون میدونستم خودم طاقت کثیف کاری خونه رو ندارم و اعصاب خودم خورد میشه! جواب داد که
مامانی
پاسخ
دوست عزیزم من امکان رفتن به مسافرت ندارم تازه تو مسافرتم ماشین که آقای پدرکلا روی این مورد حساسیت شدید دارند
مریم(مامان کیان)
10 شهریور 93 18:07
اگر فکر میکنی آمادهگیش و داره حتما ادامه بده امیدوارم موفق بشین
مامانی
پاسخ
ممنونم مریم جون
میم مثل مادر
11 شهریور 93 19:13
سلام دوست عزیز امیدوارم در کاری که شروع کردی موفق بشی ولی به نظر من آلان خیلی زوده بخصوص که پسره...ممکنه یا بگیره و مدتی باهات همکاری کنه ولی بعد از مدتی باز دوباره کثیف کاری میکنه و مدتی باید دوباره بسته بشه.من جایی خوندم که ایم به هوش بچه ها ربط نداره و از نظر ذهنی باید آماده بشن و که زود انجام شدنش ممکنه مشکلاتی را به همراه داشته باشه.از نظر روانشناسان حداکثر سن برای دخترها 3 سال و برای پسرها 3.5 هستش. من پسرم را 2 سال و خورده ای بود که از پوشک گرفتم.راستی دوست دارم با هم بیشتر دوست بشیم البته اگه شما موافقید من شما را به جمع دوستان پسرم اضافه میکنم و منتظر شما هم هستم.آدرس وبلاگ پسرم www.amirarman.niniweblog.com منتظرتون هستم.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال شدم که به وب پسرهای من سر زدید .شاید حق با شما باشه ولی خوب تا الان که خوب همکاری کرده تا ببینیم بعد چی میشه .در ضمن دوستی با شما وپسر گلتون واسه من افتخاره عزیزم
mahtab
15 شهریور 93 9:06
سلام خوش به حالتون که پسرتون اعلام میکنه پسر من مثلا بچه ی باهوشیه و فکر می کردم همکاری کنه میاد دستشویی و مقاومت نداره زیاد اما اصلا خودش اعلام نمیکنه و گاهی میگه نداره در حالیکه وقتی به زور میبرمش و میشینه داره در ضمن شماره 2 رو دوست نداره تو دستشویی انجام بده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم پسر گل شماهم اعلام میکنه ولی خوب یه کم بهش فرصت بده راستش من واسه اعلام کردن امیر حسین حداقل یه زمان دوهفته رو تخمین زده بودم ولی خوب اون من غافلگیر کرد ودقیقا سه روز بعد خودش گفت دستشویی داره پسر منم خیلی شماره ۲بدون دردسر انجام نمی ده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد