امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

۲۲ماهگی امیرحسین

1393/6/14 8:45
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامان ۲۲ماهگیت مبارک.درست ۲۲ماه پیش توهمین ساعت به دنیا قدم گذاشتی.اول از هر چیز یه خبر مهم وفوری که شما گل پسر مامان خودت دستشوییت خبر میدی باورم نمیشه که فقط بعد سه روز خودت یاد گرفتی وخبر میدی واقعا دارم ذوق مرگ میشم.آخه همه میگفتن خیلی زوده واسه این کار بچه رو اذییت نکن ولی من کار خودم کردم وتو در کمال ناباوری بابایی روز سوم خودت خبر دادی.دیشب برات ۳بسته پوشک گرفتم که اگه خواستیم بیریم بیرون یا مهمانی پوشکت کنم وامیدوارم که اینها آخرین پوشکهای تو باشه.خوب بریم سر کار وها وپیشرفتهای این ماه گل پسر.شمارش اعداد از یک تا پنج .سر سفره حتما باید خودت تنها غذا بخوری قربون ای مستقل شدنت برم.وقت سفره انداختن حتما خودت باید این کار انجام بدی.امکان نداره پوست خوارکیت روی زمین بندازی حتما میندازی توی سطل زباله.اگه کوچکترین آشغالی پیدا کنی میری میندازی تو ظرفشویی.تازگیها یه خودکار بر میداریه ومشغول نقاشی میشی.به بالشت خودت خیلی حساسی واگه داداشی اون برداره جیغ وداد راه میندازی.توی این ماه دوبار گوشی مامانی تامرز سوختن بردی یه بار توی لیوان آب یه بارم توی ظرفشویی.کماکان از حمام میترسی ولی عاشق آب بازی هستی.تا لیوان میبینی میگی آب میخوام یه کمش میخوری وبقیه میریزی توی خونه از ترس توآب سرد کن توی اتاق گذاشتم درشم قفل کردم خوب حالا بریم سرفرهنگ لغات جنابعالی....

گبه=گربه*

 

هاپو=هر حیوان جانداری حتی مورچه*

 

ممپی=دمپایی*

 

دادا=داداش*

 

باجی=باباجون*

 

مدر=مادر*

 

آبزی=آب بازی*

 

امیسین=امیرحسین*

 

قاچوق=قاشق*

 

لا=لیوان*

 

پوتو=پتو*

 

الله=مهروجانماز*

 

دسشی=دستشویی*

 

بو=شستن دست وصورت

 

پسندها (7)

نظرات (3)

بابای ملیسا خانم ناناز
14 شهریور 93 13:45
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم .
مریم(مامان کیان)
15 شهریور 93 13:24
عزیزم مبارک باشه معلومه حسابی مرد شدیا هم دیگه پوشک نمیشی هم خودت غذات و میخوری که این دیگه خیلی مهمه مامانیش دامادیش و ببینی
مامانی
پاسخ
ممنونم مریم جون باورش برام سخته ولی واقعا این اتفاق افتاده آخه همه میگفتن خیلی زودهذ
نی نی نیومده
21 شهریور 93 17:01
سلام عزیز کوچولوهای نازی داری خدا براتون نگه داره...به وب منم هم یه سری بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد