امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

خداحافظی رسمی با پوشک

1393/6/22 15:28
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر مرد مامان.آهای خبر خبر امیر حسین دیگه پوشک نمیشه.قند عسل مامان دیگه واسه خودش مردی شده هر موقع دستشویی داشته باشه میگه مامان پی پی دالم.ومنم با چه ذوقی میبرمش دستشویی وصد تا بوسش میکنم.امیر علی میگه مامان چرا اینقده ذوق میکنی وخوشحال میشی ولی اون نمیدونه که من وتو چه موفقیتی پشت سر گذاشتیم.بدون هیچ خرابکاری.هنوز شبها زیر پات پلاستیک میندازم ولی تو تا صبح همچنان خشکی .روز پنج شنبه بابایی عزم رفتن به کوه کرد .بعد از رفتن بابای امیر علی پیشنهاد داد جشن بگیریم تا حوصلمون سر نرودمنم گفتم باشه وبا کمترین امکانات یه جشن بای بای پوشک گرفتیم.بادکنک هارو امیرعلی باد کرد منم کیک درست کردم .شام هم جوجه کباب درست کردیم وخلاصه کلی خوش گذروندیم.خیلی خوشحالم که توانستی این مرحله از زندگیتم با موفقیت پشت سر بزاری.عکسات بعدا برات میزارم خوشمل مامان.

پسندها (4)

نظرات (5)

مریم(مامان کیان)
22 شهریور 93 20:50
عزیزم بهتون تبریک میگم خیلی زود و خوب نتیجه گرفتین فقط الان تابستونه و از اون مشما چشم پوشی کنید و از یه پتو مسافرتی کهنه استفاده کنید بچه عرق میکنه و گرمش میشه وای من به خاطر بی تحربگیم خیلی زود و بد کیان و از پوشک گرفتم و مدام به خاطرش عذاب وجدان دارم
مامانی آرتینا جان***
23 شهریور 93 0:32
سلام خاله جون آفرین که پیروز شدین ما منتظر عکسا هستین زود زود زود
مامان موش موشک
23 شهریور 93 15:22
سلام چقدر خوب بهتون تبریک میگم من نمیدونم چجوری باید شروع کنم البته چند باری شروع کردم ولی موفق نشدم
سحر
24 شهریور 93 10:28
سلام، ممنون که به من سر زدید. تو وبم جواب سوالتونو دادم.
mahtab
27 شهریور 93 8:52
مبارکه به سلامتی ان شاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد