امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

بچه های من

لحضه تولد تاالان امیر علی

1393/5/16 17:17
نویسنده : مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا.قصه تولد تو ازاین قراره یه شب توی پاییز که خونه خاله محبوبه بودم همراه خاله رویا رفتیم پیاده روی وبعد که برگشتیم خاله محبوبه بهم یه ته استکان گلاب داد وبه شوخی گفت بخور که تا چند دقیقه دیگه بچت به دنیا میاد  .گلاب خوردم ورفتم که بخوابم که کیسه آبم پاره شد اوش خیلی ترسیدم چون نمیدونستم چیه ولی بعد برام عادی شد وهیچ ترسی نداشتم خاله هات بیشتر از من استراس داشتن به بابای زنگ زدیم

اوم دنبالمون وبا خاله رفتیم بیمارستان هفده شهریور اصلا درد نداشتم ولی خانم دکتر که معاینه کرد گفت باید بستری بشی ساعت ۲بستری شدم سوزن فشار ساعت ۶ بهم زدندتاساعت۹شب درد کشیدم تا تو دنیا اومدی وقتی گرفتمت توی بغلم انگار اصلا درد نداشتم یه حس شیرین تمام وجودم تسخیر کرده بود.بخاطر دیر دنیا اومدنت سه روز بستری شدی.۱۳۸۶/۷/۱۰ساعت۹شب دنیا اومدی .۴۵ روزت بود که ختنه شدی.فوق العاده شیطون وبازیگوشی  بدنت جای سالم نداره صورتت هم تمام زخم و زیلیه امسال میخوای بری کلاس اول دبستان.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد