امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

بچه های من

لحضه تولد تاالان امیر حسین

1393/5/18 2:55
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

خدا به من یه هدیه دیگه هم داده یه پسر ناز ودوست داشتنی دیگه بالاخره بابای بعد پنج سال موافقت کرد که ما دوباره بچه دار بشیم وقتی بهش گفتم باردارم باورش نمی شد خیلی خوشحال شد منم همش بهش میگفتم که تو بچه نمی خواستی که

عزیزدل مادر تو هم توی یه روز پاییزی دنیا اومدی.۹۱/۸/۱۴ ساعت۸/۵صبح با وزن۳/۶۰۰ کیلوتوی بیمارستان هفده شهریور با اومدنت یه دنیا عشق وامید آوردی یه پسر خوشگل تپل ومپل بابای همش نگرانت بود که یه موقع مریض نشی ۷۲روزت بود که ختنه ات کردم .از امروز قرار که توی این وبلاگ در مورد تو و داداشی بنویسم تاموقعی که خودتون بتونید ادامه اش بدید

پسندها (4)

نظرات (1)

ps
19 مرداد 93 23:35
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد