امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

حذف شدن تمام عکسات

1393/9/14 23:18
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من چقدر اعصابم بهم ریخته این چند روز .میگید چرا واسه خاطر این که تمام عکسهای توی تبلتم بر اثر یه دکمه که خودم اشتباهی لمس کردم از بین رفت وحسابی حالم گرفت وای الهی قربونتون برم چه عکسهای ناز وجیگری بود .عکسهای ماهگرد امیرحسن ،بای بای پوشکت وخیلی عکسهای دیگه.همش نشستم غصه میخورم بابایی میگه حالا کاری که شده وبا غصه خوردن شما هیچ چیزی درست نمیشه.راستم میگه والله.امروز تقریبا روزخوبی واسه شما دوتا داداش نبود چون صدمه دیدید توی بازی با پسر خاله ها امیر علی دستت رگ به رگ شد وامیرحسین پای سمت راستش وخیلی گریه کردی وبه زور چند جور تنقلات  آرومت کردم از جمله کیک وآبمیوه ،ژله ،پسته،آدامس، تابرات خریدم گفتم خوبذشدی وتو با یه خنده ملیحه گفتی آله.الهی مامان قربون چشمای نازت بره امروز اصلا توی حال وهوای خودت نبودی همین چند دقیقه پیشم گلاب به روت اینقده آوردی بالا که عزیزم بابایی میخواست ببرت دکتر ولی من گفتم بزار فردا پیش دکتر متخصصش ببریمش.امیر حسین جون دیگه چشمام باز نمیشه .تا یه پست دیگه فعلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم(مامان کیان)
19 آذر 93 11:57
ای وای چند تا اتفاق بد پشت سر هم !!!!! خوب خدا رو شکر که بچه ها الان خوبن و اتفاق جبران ناپذیری رخ نداده
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 19:35
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد