امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

اتفاقات ماه آبان

1393/9/9 22:38
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای مامان.این چند وقت حسابی شیطون شدید وبلا وکلا با هم درگیر هستید اصلا با هم به توافق نمیرسید .امیر حسین که این چند وقت شدی دستگاه کپی داداشی هر کاری میکنه بدو توهم انجام میدی .ولی خدایش وقتی به حرکاتتون نگاه میکنم که فارغ از هر هم وغمی روزگار میگذرونید خیالم راحت میشه ووژدانم آروم میگیره که واستون کم نذاشتم .درسته حالا با هم نمیسازید ولی امیدوارم در آینده واسه هم پشتوانه محکمی باشید.توی این ماه نی نی عمه صغری دنیا اومد یه پسر ناز نازی که اسمش محمد گذاشتن.وقتی رفتیم دیدنش امیر حسین خیلی ذوق داشتی وتا رسیدیم اونجا یه بند میگفتی نی نی.اما امیر علی اولی که رفتیم پیشش اصلا نیومدی بهش نگاه کنی ولی بعد از چند ساعت بعد که فهمیدی پسره بدو رفتی بوسش کردی وهمه رو خندوندی. این چند وقتی که من میرم مغازه کلا بابایی شدید هردوتون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آقا زاده
10 آذر 93 8:34
سلام از نوشته هاتون فهمیدم باید برازجونی باشید .منم برازجونی ام اما ساکن کرمان .خوشحال شدم از اين که یه همشهری پیدا کردم
مامانی
پاسخ
بابا ایول یعنی اینقدر لهجمون ضایع است یا شما خیلی تیزی منم خیلی خوشحالم که شما رو پیدا کردم
اقازاده
10 آذر 93 20:36
آخه عزیزم یه برازجونی مگه میشه جو و شاهزاده ابراهیم نشناسهمن خالم جتوطه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد