امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بچه های من

بدون عنوان

1393/10/2 15:21
نویسنده : مامانی
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم اصلا دوست ندارم از اون روز لعنتی چیزی برات بنویسم ولی خوب بعد تصمیم گرفتم که برات بنویسم تا وقتی که بزرگ شدی وخودت تونستی اینجا رو بخونی بدونی که مامانت هیچ وقت خودش بابت این ماجرا نمیبخشه عزیز دلم .روز پنجشنبه بود که من از بابات خواستم بریم خونه خاله معصومه ات بابات اول قبول نکرد ولی من وقتی اصرار کردم قبول کرد واسه شام رفتیم اونجا تازه نشسته بودیم که تو عقب عقب رفتی وبه کتری آب  جوش برخورد کردی وکتری خالی شد روی دوتا پاهات خدایا من اون صحنه هیچ وقت فراموش نمیکنم بابا سریع بلندت کرد وشلوارت واز پات درآورد وتمام پوست پاهات کنده شده بود من دیگه ضعف کرده بودم سریع رسوندنت بیمارستان توی راه بابا همش برات دعا میکرد میگفت یا امام حسین بچه ام به تو سپردم دکتر که دیدت گفت سوختگی دوتا ۹درصده وخدا را شکر جاهای حساسش هم صدمه ندیده باسرم شستشوش دادن وبعد پانسمانت کردند وبعدش آوردیمت خونه. تا امروز خیلی داری درد میکشی هر وقت نگات میکنم خودم لعنت میکنم که ای کاش نگفته بودم بریم اونجا ولی بابایی میگه این خواست خدا بوده که این اتفاق بیفته وخدارا شکر که اتفاق بدتری نیفتاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آقا زاده
3 دی 93 16:30
ابجی امروز اومدم دیدم پسرک گلت پاهاش سوخته و دل منم باهاش سوخت الهی قربونش برم خودتو سرزنش نکن ابجی جوم بازم خدا را شکر که جای حساسشطوری نشده انشالله زود زود خوب شه
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم ولی من هرگز خودم نمیبخشم وقتی بهش نگاه میکنم تمام وجودم آتیش میگیره
مریم(مامان کیان)
4 دی 93 19:02
یه اتفاق وقتی بخواد بیفته ربطی به خونه ما و شما نداره...... اصلا کم کاری شما نبوده که !!!!!!!! خودتون و ناراحت نکنید و بیشتر به پسر کوچولوتون برسین تا زود خوب بشه
مامانی
پاسخ
حق با تو مریم جون با حرفات دلگرم میشم
مامان سوده
8 دی 93 4:17
سلام من تو پرسش و پاسخ وبتونو دیدم خیلییییییییی متاثر شدم با خوندن مطلبتون...الان حال پسرتون چطوره؟اینکه شما خودتونو سرزنش کنین کار اشتباهیه عزیزم.هیچ کس در دنیا دلسوزتر از مادر برای بچه نیست هیچ وقت مادری دلش نمیخواد مشکلی برای بچه اش پیش بیاد مگه شما اب جوشو ریختی روی بچه که خودتو سرزنش میکنی عزیزم...خونسرد باش و ارامش خودتو حفظ کن .اصلا مقصر نیستیانشاالله پسر گلت هر چه زودتر خوب بشه. فقط نکات استریلو در پانسمانش رعایت کن گلم .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم از حرفای دلگرم کننده ات ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بچه های من می باشد